Thursday, August 25, 2011

Tak sabar nak balik Raya!! +_+

Semua housemates dah balik bercuti Raya. Tinggal saya seorang diri di hostel Unisel yang tercinta ini. Apakan daya, tanggungjawab sebagai seorang pelajar perlu menghadiri kelas. Jadi, terpaksa lah saya hadiri. (*poyo) Apa-apa pun, selepas kelas Madam Kulwant ini, akan saya melangkah keluar dari Unisel. Yeayyy! I'm coming home! Ampang, wait for me!! +_+ Selepas itu, mula lah perjalanan menempuh jam yang tak sudah di KL. Arghh! Rasa sebak jeh tinggal sensorang neh. Da lah hujan. Harapnya, kelas petang ini habis awal memandangkan, hanya 10orang je yang ada. Saya akhiri tulisan saya dengan serangkap pantun :
Pisang emas dibawa belayar,
Masak sebiji diatas peti,
Hutang emas boleh dibayar,
Hutang budi dibawa mati.

* Ada kena mengena ke? HAHA ;D

2 comments:

  1. Selamat hari raya Syaza ..
    pantun kak aida -:
    pat pat siku lipat
    keje melipat daku tak suka
    apatah lagi buat ketupat
    tapi makan aku suka ..

    ;p

    ReplyDelete