Wednesday, August 24, 2011

Rindu KRABI! :'(

Saya rindu Krabi. TERAMAT RINDU! :'( Kalau lah Krabi itu sepelaung je dari rumah saya, memang hari-hari pun saya pergi. I've been to Krabi for the first time on 16december10. My family already went there twice, and, they told me that Krabi sangat best and they miss Krabi when they were back to KL. They went there for the first time on February the same year. I can't join them because of work commitment. So, later that year, we went to Krabi once again. And, this time, I'm following! Yeayy! Frankly speaking, I am not a beach person. I am scared to the ocean. That's why I don't like to bermandi-manda di laut. Hihi. But, I don't know why I miss Krabi so much. Maybe because of the atmosphere and environment. Dekat sana, tiada sorang pun yang akan sibuk hal kita. Masing-masing buat hal sendiri jeh. Tak macam dekat Malaysia neh. Haha. Makanan dekat sana pun okay. Krabi sangat popular with they own pancake and nasi kuning. Pancake dorang macam roti telur version nipis and on top of it, dorang curah susu and gula. Nyummyyy! It is so delicoious! +_+ Nasi kuning pula, ala-ala pulut, tapi, version nasi, makan dengan ayam. Sedap jugak! And, the best part of Krabi is, dekat sana, ramai gilaaaaaa Mat Salleh handsome!!! Best pergi sana tengok dorang duduk tepi pantai, jalan-jalan tak pakai baju. Haha. Btw, hotel sana agak murah and, dekat dengan pantai. Within walking distance je. Not to mention, hotel yang saya duduk, sangaaatttt bestt. Ada bath tub hujung katil tuh! Hihi. I wish, I can go there more and more and many more times! :)


~Kan dah kata, bath tub hujung katil je. Hihi. Btw, that's my dad and youngest brother :)


~The beach punya view. And, that's my mom! :)


~Night view at Krabi with the girls+one boy! :)


~Krabi street with the girls :)

Best kan Krabi? Ini baru sikit. Ada banyak lagi picture sebenarnyaa. Hihi ;)

6 comments:

  1. one of my trip to be...
    ramai yg ckp best..
    kena plan ni... =)

    ReplyDelete
  2. mmg besttt! pergi nnt, mesti rasa tanak balik! hihi :)

    ReplyDelete
  3. best ekk syaza ?? kak aida tak pernah sampai lagi .. wish list lah .. hehehe

    ReplyDelete
  4. bestttt ouhhh kak aida. serious syaza tak tipu. hihi. pegi sekali, nak lagik :)

    ReplyDelete
  5. Kak Aida, Syaza: jom plan reramai...hehehe...

    ReplyDelete
  6. hehe. boleh jehh. kte pegi pompuans jeh. hihi

    ReplyDelete